Tja tja !

Hej!
Izabela heter jag och jag älskar att fotografera allt och alla :) På den här bloggen så tänker jag lägga ut de flesta av mina bilder. Lite mer allmännt info om mig : som sagt,jag heter Izabela ( kallas oftast för Issa eller Bella ),jag är 17 år och bor i Ösmo,söder om Stockholm. Jag har bott i Sverige i 5 år nu och är född och uppvuxen i Polen. Jag fotar med en Sony Alfa 290 och som sagt,jag fotar allt och alla när jag bara har möjlighet. Så jag hoppas att ni kommer gilla mina bilder. Ni får jätte gärna skriva vad ni tycker om bilderna och vad som är bra eller dåligt :) Uppskattar all kritik :)
Här är några bilder som jag har tagit nu under sommaren och hösten 2011 :)
Fisk,Hagaparken
ananas,Hagaparken
blommor,Hagaparken
Hagaparken
Hagaparken
Spanien
Spanien
Spanien
Spanien
Spanien
Spanien
Spanien
Fika i Stockholm
Stockholm
Stockholm

Det räcker nog för idag! Fler bilder kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Natalia

Tylko te motyle na ananasie fajnie ci wyszły tak to nic ciekawego :)

2011-10-03 @ 19:06:38
Postat av: Natalia

A czemu to komentarze kasujesz, widać ciężko krytykę przyjmujesz

2011-10-03 @ 19:20:54
Postat av: Natalia

Sry:P coś masz z blogiem ,myslalam ze skasowałaś

2011-10-03 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0